Situaţia incertă persistă în continuare la clubul alb-violet, atât la nivelul vestiarului cât mai ales la cel al conducerii. Cu restanţe salariale şi cu nori negri care planează asupra viitorului clubului, jucătorii au decis în sfârşit să ia atitudine.
Săptămâna trecută, înaintea meciului de la Craiova ei au refuzat să iasă la antrenament. Se plângeau de faptul că nu au cu cine să discute la club, nimeni nefiind interesat pe moment de soarta lor. Se pare că au fost umiliţi, fiindu-le plătite salariile în bonuri valorice la hypemarketul patronului. Au fost convinşi până la urmă de antrenorul Ionuţ Badea, care le-a promis o discuţie cu conducerea programată pentru ieri.
Jucătorii l-au aşteptat ieri la stadion pe Ilie Penescu, dar acesta n-a venit. Ei au refuzat din nou să iasă la antrenament, în semn de protest faţă de nepăsarea arătată. Se pare că protestul va continua până la rezolvarea situaţiei.











16 Septembrie 2009 la 13:26
deci ma scuzatzi…dar nu mai pot de ras
)))))))…cum draq mhaa sa ii platesti in bonuri de masa pt hypermarketul pic??????
)))))))))….si acolo nu mai e marfa delok….sau dak e … e aproape d expirare =))))…..fratilor…rau am ajuns ::|:|:|….
16 Septembrie 2009 la 13:41
criza din trivale se adanceste. negocierile cu ghiorghie dolofan au esuat.
famila penscu nu doreste sub nici o forma sa instraineze clubul unor rivali in afaceri. se pare ca familia penscu se bucura in continuare de sprijinul neconditionat al autoritatilor locale.
de asemenea se pare ca in contractul existent intre penescu si autoritatile locale omul de afaceri are numai drepturi si nu exista absolut nici o clauza care sa permita indepartarea imfractorilor de la fc arges.
in conditiile actuale nu ne putem astepta decat la lucruri rele tinand cont si de aceasta noua revlta a jucatorilor.
mie sincer imi este teama ca jucatorii s-au saturat de aceasta situatie si o sa faca memoriu la comisile lpf pt a deveni liberi de contract.
16 Septembrie 2009 la 14:14
scuze, poate nu-mi dau eu seama. cu ce le e dolofan rival in afaceri? adica, el nu e cu masini, in ce fel rivalizeaza cu hypermarketurile, trustul de presa si taxiurile lui penescu?
16 Septembrie 2009 la 14:24
ACESTI PENESTI SE AGATZA DE ORICE CA SPANZURATUL DE FUNIE. AIA E PROBLEMA. INCULTURA LOR II IMPINGE SA SE COMPORTE INCREDIBIL FATA DE ANGJATI SI PARTENERI DE AFACERI. NU INTELEG CE AU IN CAPETELE ALEA SECI. DE CE DRACULUI MAI TIN ECHIPA ASTA DACA NU SUNT IN STARE SA BAGE BANI IN EA? O TIN CA BIBELOU ASA SAU CA SA FACA IN NECAZ SUPORTERILOR CARE II CONTESTA ZI DE ZI? CE PAZESTE PRESA LOCALA, IN FRUNTE CU NENOROCITII AIA DE LA CURIERUL ZILEI, DE NU IAU DELOC ATITUDINE? LUATI EXEMPLU DE LA ZIARUL ARGESUL DOBITOCILOR SI FACETI CEVA PENTRU CLUBUL FC ARGES. SI VOI ATI CASTIGAT AUDIENTA DE PE URMA ECHIPEI DE-A LUNGUL ANILOR.NENOROCITILOR, UNDE VA E RECUNOSTINTA, UNDE E PATROTISMUL LOCAL AL VOSTRU ZIARISTI DE DOI LEI?
16 Septembrie 2009 la 14:35
cornel penscu nu rivalizeaza in mod direct cu dolofan dar ezita sa vanda clubul celor din breasla oamenilor de afaceri argeseni pt ca el ar pierde enorm ca si imagine. penescu stie ca daca ii vinde lui dolofan, dolofan ar avea o imagine mult mai buna si ar fi un rival pe plan de imagine la asta ma refeream.
penescu daca vinde fc arges redevine ce a fost si inainte un taran un anonim. sa nu uitam ca penescu conduce A.O.A ARGES si nu isi poate permite sa cedeze echipa unui om de afacer argesan indiferent de domeniul in care activeza acest om de afeceri. este o chiestiune de orgoliu a fratilor penescu.
16 Septembrie 2009 la 14:45
curierul toni a murit
16 Septembrie 2009 la 14:45
Nu stiu daca tinand clubul Penescu isi face imagine, cel putin nu una pozitiva.
16 Septembrie 2009 la 14:47
nu utati ce a raspuns penescu cand a fost intrebat de ce a cumparat fc arges? a spus ca a cumparat fc arges pt imaginea afacerilor sale si pt ca fotbalul este o rampa pt ca toata lumea sa afle de afacerile lui.
deci el nu a venit sa spuna ca a cumparat fc arges de draglu fotbalului sau ca era el patriot. a cumparat fc arges pt imagine si atat si deaia nici nu vrea sa o vanda.
16 Septembrie 2009 la 14:51
mariane, multzumim pentru stiri.te rog doar sa incerci sa eviti unele greseli gramaticale, gen chiestune(corect se scrie chestiune)ghiorghie(corect se scrie gheorghe) etc. asa pari si tu mai credibil in fatza tuturor. nu ti-o zic cu rautate, crede-ma pe cuvant. sper sa ne mai aduci stiri interesante si reale.o zi buna sa ai.
16 Septembrie 2009 la 15:26
penescu inca se mai agata cu dintii de fc arges…pt ca fara a fi actionar majoritar la aceasta echipa ar putrezi in puscarii.cu fc arges incearca sa-si mai faca unele portite de scapare,pt ca fc arges inca valoreaza destul de mult pt romani,argeseni si mai ales pt autoritatile locale…probabil vrea un schimb ceva..o sa aflam cat de curand,pt ca sumele de milioane de euro care i s-au oferit si de la turcu si de la dolofan in situatia lui nu se refuzau.dar el joaca in stilu’i caracteristic,adica murdar.
16 Septembrie 2009 la 17:47
am tot stat sa ma gandesc daca este bine sa raspund criticilor aduse mie si familiei mele in ultima vreme pe aceasta pagina. am decis sa raspund pentru ca nu este in regula ce se intampla aici.
este perfect adevarat ca am negociat cu dl dolofan si ca acesta a avut si are un interes pentru fc arges. insa eu si fratele meu nu avem de cand sa instrainam acest club pentru ca noi vrem performanta si o sa facem performanta. inteleg supararea si frustrarile voastre dar trebuie sa aveti rabdare si va promit ca atunci cand o sa rezolv situatia fratelui meu o sa ma ocup si de club. la fc arges nu sunt probleme de ordin financiar am achitat toate drepturile banesti.
va rog sa intelegeti ca eu si fratele meu iubim fc arges si nu o sa pelcam pana nu undeplinim ceea ce ne-am propus. avem o promisiune facuta lui nicolae dobrin si fratele meu nu poate parasi fc arges fara sa indeplineasca ce a promis mestrului dobrin.
CU STIMA SI ETERN RESPECT ILIE PENESCU!
16 Septembrie 2009 la 18:02
Domnule Ilie Penescu, ma bucur ca ati raspuns direct pe acest site. Daca tot doriti sa intrati in dialog cu suporterii, va adresez cateva intrebari:
- Spuneti ca nu este in regula ceea ce se intampla aici. Credeti ca ceea ce s-a intamplat la club in ultimele luni este in regula? Au vreo vina suporterii, care isi exprima nemultumirea si supararea, pentru retrogradare si imensa pata aruncata asupra numelui echipei FC Arges? Cum credeti ca ar trebui sa se comporte suporterii in momentul de fata?
- Inteleg ca situatia fratelui dumneavoastra are prioritate. Totusi, daca afirmati ca va veti ocupa de club “dupa rezolvarea acesteia”, nu credeti ca acest lucru poate dura inca luni de zile, timp in care promovarea sa se indeparteze definitiv, ba chiar sa se intample lucruri si mai rele?
- Daca s-au achitat toate drepturile banesti, ar trebui pusa presiune pe jucatori, ca sa dea totul pe teren. Si totusi, de unde aceste informatii ca jucatorii au fost platiti in banuri valorice sau chiar ca nu si-au primit banii? Mint jucatorii?
- Presa centrala ne-a pus deja eticheta de blatisti si de dopati, arbitrii trag mai degraba impotriva echipei, evolutia actuala este mediocra. In conditiile de fata, cum credeti ca mai puteti ridica pe FC Arges?
- Spuneti ca doriti performata si urmeaza sa faceti performanta. Totusi, aveti la cunostinta ca in acesti 3 ani s-au batut toate recordurile negative ale clubului (intre care la loc de cinste 2 retrogradari, adica tot atatea cat mai fusesera in 45 de ani)?
- Daca nu doriti sa instrainati clubul, daca vreti sa faceti performanta, daca vreti sa tineti o promisiune facuta lui Dobrin, atunci care a mai fost rostul negocierilor cu dl Dolofan?
16 Septembrie 2009 la 18:04
Catalin, nu stiu sigur daca cel care s-a intitulat “Ilie penescu” este chiar personajul in sine. O sa fac niste verificari.
16 Septembrie 2009 la 18:08
Nici eu nu sunt sigur, dar daca este intr-adevar patronul echipei, intrebarile mele raman valabile.
16 Septembrie 2009 la 18:41
Eu nu am inteles sintagma “o sa rezolv situatia fratelui meu”. Dosarul a ajuns intr-o asemenea faza in care doar judecatorii pot rezolva in vreun fel aceasta situatie. Ceea ce inseamna ca din punct de vedere procesdural, aceasta situatie s-ar rezolva fara interventia dumneavoastra. In afara de plata onorariilor avocatilor nu vad cum ati putea interveni altfel in rezolvarea acestei situatii.
Ceea ce inseamna ca ati putea incercati sa atingeti cele doua obiective in paralel. Adica pe masura ce incercati sa rezolvati situatia fratelui dumneavoastra, puteti incerca sa faceti si performanta cu FC Arges.
Insa eu cred ca atat aducerea in discutie a numelui Dobrin, cat si aceasta subliniere a dorintei de performanta, fac parte dintr-un exercitiu de imagine pe care l-am mai vizionat de multe ori inainte.
Aceste observatii sunt valabile in cazul in care chiar sunteti cine pretindeti ca sunteti.
16 Septembrie 2009 la 18:53
dl Ilie penescu sunt de acord si inteleg perfect ca pentru dvs la momentul acesta prioritara este situatia fratelui. dar daca nu puteti sa va ocupati acum de fc arges nu credeti ca ar fi bine sa angajati o pesoana care sa se ocupe in aceasta perioada in care dvs nu puteti?
sincer va spun prin ceea ce ati facut pana acum la fc arges nu ati dovedit ca puteti face performanta. oricum apreciez faptul ca intrati in dialog cu noi. sper ca acest dialog sa fie constructiv si situatia la club sa revina la normal. as vrea daca se poate sa ne spuneti si noua de ce jucatorii au scos imformatia potrivit carea au fost platiti cu bonuri de masa?
VA MULTUMESC ANTICIPAT.
16 Septembrie 2009 la 20:13
dak asta e ilie penescu adevarat…eu ma impusc…lui ilie nu ii pasa de fc arges …cik iubeste echipa….asa si eu pot sa imi fak o adresa noua de e-mail si sa ma dau drept traian basescu … sincer…nu kred k asta e penescu pt nimik in lume…poate dak era andrei…mai credeam…dar eu nu il vad pe ilie sa stie sa intre pe o pagina de net
)….scuzatzi-ma…dar asta e parerea mea….sper sa nu ma injure unii kre chiar kred k e adevaratul penescu
16 Septembrie 2009 la 20:20
Nu e Penescu, la ora aia era la stadion.
16 Septembrie 2009 la 20:42
frate ai idee daca a rezolvat ceva in legatura cu jucatorii daca tot a fost la stadion?
16 Septembrie 2009 la 21:42
Asta voiam sa intreb si eu, daca tot a fost la stadion, a rezolvat ceva?
16 Septembrie 2009 la 22:41
bai nu mai credeti ma toti retardatii! Copii de 12 ani care nu au ce face acasa, l-a conectat masa la RDS si se da drept “X” si “Y”… Hai sa fim seriosi!
17 Septembrie 2009 la 00:05
ilie penescu nu stie sa vorbeasca bine romaneste, dar apoi sa mai scrie pe un site. nu mai induceti lumea in eroare fratilor. s-a dus unul la o sala de net si s-a dat drept ilie. e posibil sa fi fost totusi cineva pus de andrei penescu, asta nu e exclus. i-a dat textul sa-l scrie si gata. partea pozitiva ar fi faptul ca penestii stiu de nemultumirile noastre. in rest nu vad altceva bun in asta. iar performanta cu fc arges nu vor mai putea face ei niciodata. ne vor toca arbitrii atata timp cat numele penescu va ramane legat de echipa asta.doar daca vine alt patron vom putea redeveni un fc arges curat si cu mentalitate sanatoasa. doar ca va trebui sa vina alti oameni la club de la a la z. asta e conditia revenirii in prim-plan a argesului. la ora actuala insa, clubul pare al nimanui. nu tu investitii, nu tu transferuri, nimic bun. doar atacuri din toate partile si nepasare din partea pitestenilor. mare pacat.
17 Septembrie 2009 la 00:22
Textul suna serios, e posibil ca Liviu sa aiba dreptate ca l-a scris cineva in legatura cu patronul clubului.
Bine ar fi sa aflam si ce s-a intamplat azi la stadion.
17 Septembrie 2009 la 02:46
Liviu, sa crezi tu ca in momentul in care va pleca penescu (sper cat mai repede) totul va reveni la normal si va fi viata roz. Nici pe departe! Scandalul in care a fost asociat numele FC Arges va fi o piatra grea atarnata de gatul acestui club pe care o va tara ani multi dupa el.
Probabil ca stii si tu vorba aia: Atunci cand bati un cui in lemn, il poti scoate, dar gaura (urma) ramane acolo.
Chestia asta ni se potriveste si noua, il poti inlatura pe penescu dar “buba” ramane acolo!
17 Septembrie 2009 la 10:15
cu sigurantza acel articol are legatura cu unul din familia penescu. va dati si voi seama ca cei la arges tv sau top citesc comentariile noastre aici si isi informeaza sefii. probabil chiar unul din redactorii de acolo a postat acel comment in numele lui ilie penescu la recomandarea lui andrei, pentru ca ilie e prea analfabet sa poarte o discutie normala, dar sa mai si scrie sau sa compuna ceva. nu inteleg de ce mama dracului trag cu dintii de echipa asta si nu vor s-o lase altcuiva. la ora actuala le atarna ca o piatra de gat. nu au bani sa investeasca in ea, oare ce au facut cu banii de pe tanase? nu va e bah rusine sa mintiti lumea ca ati investit milioane in fc arges, cand voi v-ati scos o groaza de bani din imagine iar acum si de pe urma lui tanase? cum sa cereti 15 mil pe o adunatura de gloabe? care abia se misca in teren din cauza drogurilor ingerate la comanda puscariasului ? sper sa il urmati si voi cat mai repede acolo, sa scape lumea de niste infractori notorii.
17 Septembrie 2009 la 10:29
In primul rand as vrea sa va salut pe voi cei care sustineti in continuare pe FC ARGES, care mai simtiti ceva pentru aceasta echipa. Situatia in care a ajuns clubul nostru mi se pare una foarte delicata si ma duce cu gandul la ceea ce s-a intamplat cu petrolul, o alta echipa de traditie a fotbalului nostru. Fac aceasta paralela pentru ca prahovenii, ca si noi, argesenii, au o istorie bogata, echipa fanion a Ploiestiului fiind tripla campioana a Romaniei, detinatoare a cupei… uitati-va in ce situatie a ajuns… o mare parte din vina o au autoritatile locale si se pare ca nici la noi acestea nu par a fi mai interesate decat cele din prahova….sper tousi sa evitam calvarul pe care-l traverseaza petrolistii, care de ani buni se zbat in mediocritatea ligii secunde. Eu zic ca unica solutie salvatoare ar fi plecarea lui cornel penescu si preluarea echipei de catre un alt investitor…sper din tot sufletul ca situatia actuala sa se schimbe in bine desi totul merge din rau in mai rau…
17 Septembrie 2009 la 13:14
ilie penescu ala cred ca e rex:))
17 Septembrie 2009 la 14:09
Apropo de muistii de la curierul zilei,top,etc,azi nu este niciun articol despre fc arges,despre problemele clubului;e clar ca iau bani buni de la penescu,cat despre curva aia de barata,cred ca penescu i-a tras-o ca lumea, sa aiba presa buna in arges,cat despre top.apare vedeta poenaru,patetic,cica,arbitrii i-au intimidat in asa hal incat au uitat care este poarta adversarului,sa ne lase dracului in pace;problema e,oare se va juca meciul sambata?si daca da,e posibil sa bata maramuresenii?in proportie de 80% ,zic ca da,mai ales daca jucatorii nu se mai prezinta la antrenamente.
17 Septembrie 2009 la 15:10
sunt jucator de la echipa dar nu vreau sa imi dau numele pt ca mi-as fc rau am si eu cateva sa va spun:
1.colegii mei sunt neplatiti de 2 luni si mai sunt de luat prime din returul din liga 1 pt ca toate primele pe retur trebuiau luate in iunie la sfarsit de campionat ganditiva si voi la noi pt ca nu se mai poate asa nu mai putem avem si noi familii avem si noi credite la banci si stam si luom bani o data la 2 luni si ganditiva ca la fc arges nu sunt asa multi bani ma refer contracte mari eram cei mai prosti platitti din liga 1 sunt 2 -3 care au mai mare contractul restul suntem la limita subzistentei sunt jucatori care au 9 milioane 11 mil 15 mil acum va rog sa ma scuzati acei suporteri care ai minimum pe economie ca am zis sumele astea care pt uni sunt bani frumosi dar noi fatza de alti fotbalisti nici nu ne putem compara majoritatea trec de 100 de milioane pe luna ma refer la alte echipe din liga 1 sunt si echipe din liga 2 care ai mai mult va noi si banii astia putini trebuie sa asteptam cate 2 luni sai luom am ajuns cu cutitul la os si noi.nu ca nu ne pasa chiar ne pasa ca daca nu ne pasa eram majoritatea cu memorii depuse dar uitativa ca nici un jucator nu si-a depus memoriu.nu mai putem nici noi am ajuns la limita va rugam sa ne intelegeti si pe noi.
2. am incercat sa luom si noi masuri fatza de familia penescu fatza de ce se intampla la club nu am vrut sa mergem in austria am vrut sa plecam de acolo din cantonament sa venim la pitesti sa rezolvam situatia de la club dar a fost tot timpul o persoana care nea amenintat si nea intors intodeauna aceea a fost BADEA IONUT BADEA acest sir alex ferguson al pitestiului acest caracter murdar.
la ultima revolta a jucatorilor fatza de ilie penescu a venit BADEA IONUT BADEA in vestiar si ia pus pe toti jucatorii sa zica de fatza cu el care vrea sa mai faca antrenament ca sai inmuaie sai intoarca pt ca el are toti banii luati in avans si trebuie sai tina pe baieti sub lesa daca el era corect nu mai eram in situatia asta in care ne aflam acum dar el este LINGAUL lui penescu si asa va ramanee cat va fii la pitesti.sa terminat sedinta cu o propozitie care suna cam asa:eu (badea ca de acest caracter infec vb) daca nu se schimba nimik pana marti cand va venii ilie penescu (aici ma refer la prime si salarii) eu iONUT CARACTER INFECT BADEA o sa ridic mana si o sa plec pt ca asa nu se mai poate continua.
noi jucatorii chiar am crezut ca are si el coaie (scz va rog frumos ) dar sa dovedit ca este doar o fetitza mik si prapadita care se pune in genunchi si il deschide la slitz sii….stiti si voi:)
va rog cand mai veniti la teren intrebatil pe acest mare caracter numit IONUT BADEA cum ii faza cu ridicatul mainii si vedeti ce va rapunde si cu banii ca daca nu erau banii era de mult la craiova .stiti ca el isi facuse bagajul sa plece la craiova isi luase tot de la stadion din cauza lui a semnat si preparatorul fizic luigi cu craiova il astepta pe el dar el sa intors inapoi
pt bani nu ca iubeste clubul sau ca are vreau mare caracter pt ca nu are
pacat ca sa ajuns in situatia asta si noua jucatorilor ne pare foarte rau dar va promit ca noi am aduso aici noi o vom urca inapoi echipa in liga 1 acolo unde ii este locul.
cu stima pt toti suporterii hai fc arges
17 Septembrie 2009 la 15:25
e foarte grav daca ceea ce se spune aici e adevarat. adica antrenorul badea e cel mai fidel catzel de companie al familiei penescu? de ce dracu n-a plecat la craiova? sa ne lase in pulla mea in pace? de aia isi tine el panaramele de fotbalisti expirati mereu in teren? pentru ca ceilalti nu sunt de acord cu metodele lui? CE MAMA DRACULUI SE INTAMPLA CU ADEVARAT LA CLUBUL ASTA? TOATA LUMEA A INNEBUNIT? REPET.DACA CE A SPUS ACEST JUCATOR( E POSIBIL SA FIE TZEAPA CA SI CU ILIE PENESCU IERI) E ADEVARAT, BADEA TREBUIE SA-SI DEA DEMISIA IN URMATORUL MOMENT. MA GANDESC TOTUSI CA ACEST JUCATOR E DE LA ECHIPA A DOUA SI NU PREA I S-A OFERIT VREO SANSA LA TITULARIZARE, DAR ASTA NU SCUZA CU NIMIC COMPORTAMENTUL LUI BADEA. MI SE PARE ABERANT ASA CEVA.
17 Septembrie 2009 la 16:14
“necunoscut” sigur esti unul din tinerii echipei pentru ca limbajul care il folosesti : -*tz* ,mik- denota varsta ta.In legatura cu salariile pe care le luati voi:fara suparare pai la cum jucati (s-a vazut in meciul cu Titu) eu nu v-as mai plati.Dupa meciul din campionatul trecut cu CFR Cluj, Dulcea se plangea ca Yssouf Kone de la Cluj castiga cat toata echipa FCA…pai ai vazut prietene ca jucatorul ala are tot ce vrei de la un atacant?Si eu am jucat un timp la FCA dar ce ceea ce imitati voi se numeste TZurca.
In legatura cu Badea ai dreptate:dupa meciul de la Craiova voi,jucatorii, ne spuneati ca sunteti in urma cu plata salariilor iar Badea vine si ne abureste ca salariile sunt la zi.Dar ma intreb de ce zicea el ca daca cineva din fam Penescu nu vine sa vb cu voi luni sau marti el isi da demisia.De ce sa isi dea demisia ?
Echipa trebuie vanduta chiar daca iese C. Penescu din inchisoare sau nu.
Si un sfat de la mine domnule “necunoscut” : munceste si da`ti silinta ca altfel nu realizezi nimic.
17 Septembrie 2009 la 16:15
nu cred ca e ala jucator pentru ca la craiova jucatorii ne-au spus ca s-au depus memorii
17 Septembrie 2009 la 16:21
Desi nu e corect ceea ce o sa fac, din cauza faptului ca sunt acuzatii destul de grave, vrau sa clarific cateva probleme semnalate putin mai sus de “necunoscut”.
Din adresa lui de mail, deduc ca e Ionut Chirciu, asta daca nu cumva e cineva care se folseste de numele lui. Din cate stiu, Chirciu e jucatorul Daciei Mioveni, deci nu ar avea cum sa participe el la sedintele din vestiar.
Daca se va dovedi ca este din nou cineva pus pe glume, voi lua decizia sa interzic comentariile la articole.
Daca tot ce se spune acolo e adevarat, e grav ca jucatorii ii poarta ura lui Badea pentru ca acesta si-ar fi luat banii. Dar din cate stiu, toate salariile sunt platite la zi.
17 Septembrie 2009 la 16:31
si eu am aceiasi imformatie ca salarile sunt la zi.
17 Septembrie 2009 la 16:55
eu stiu ca ionut chirciu nu se prea avea bine cu badea, d-aia a si plecat! E posibil dupa felul in care il “numeste” pe badea sa fie Chirciu. Dar asta e doar o ipoteza… pentru ca oricine se poate folosi de adresa oricui. Nu e o regula. Si eu pot sa intru si sa postez un mesaj si la e-mail sa pun adresa lui pikciu sau mai stiu eu cui…
17 Septembrie 2009 la 17:01
intr-o declaratie acorrdata ieri dupa sedinta cu jucatorii dl ilie penscu intrebat fiind de catre repporterul antena 1 pitesti ce se intampla cu fc arges? a declarat zambind: ce sa se intample? se intampla bine.
17 Septembrie 2009 la 17:05
cu banii or fi la zi,dar se platesc odata la 2 luni.nu cred ca e corect sa dati numele fotbalistului , pt ca daca este chiar el o sa aiba de suferit,iar daca nu este el o sa aiba mai mult de suferit.poate aveti posibilitatea sa stergeti comenurile acelea cu numele.chiar daca au fost cam exagerate,omul ori a vrut sa transmita ceva,ori cineva a vrut sa-i folosesca numele.
17 Septembrie 2009 la 17:07
Nu e corect adu, dar cand spune niste chestii doar ca are ura pe Badea ca nu l-a bagat in echipa sau ca l-a dat la alta echipa, nici asta nu e corect. Si nu ar trebui sa spuna ce se intampla in vestiar, pentru ca si asa sunt destule neintelegeri intre jucatori, antrenori si restul.
17 Septembrie 2009 la 17:09
unele lucruri se bat cap in cap. la craiova ni s-a spus ca au fost depuse unele memorii, pentru ca jucatorii sa-si primeasca restantele salariale si primele, nu memorii pentru a deveni liberi de contract. dar si noi am auzit ca daca i.penescu nu venea marti la stadion, badea ar fi afirmat ca pleaca. acuma cred ca nimeni nu stie tot ce se intampla cu adevarat….
17 Septembrie 2009 la 17:22
nici eu nu sunt de acord cu acel comentariu , pt ca il cunosc pe badea si mi se pare ca are chiar f mult caracter si e prea cu bun simt si prea civilizat(poate unii nu sunt de acord dar caracterizarea e facuta asa cum il stiu eu ca om simplu,nu ca om de fotbal).dar totusi poate cineva s-a gandit cand a introdus adresa de mail,la un nume de fotbalist … in fine voi stiti mai bine ce e de facut.un lucru e clar toata lumea e afectata de stare actuala a echipei si jucatorii si antrenorii si suporterii,toti ..in afar’ de penesti
17 Septembrie 2009 la 18:37
Oricine a fost merita aplaudat si incurajat daca a spus adevarul.
17 Septembrie 2009 la 19:07
ma vad nevoit sa revin cu o scurta precizare in legatura cu o imformatie total eronata care apare in comentariul necunoscut.
este adevarat ca ionut badea a avut o oferta de la universitatea craiova si ca a fost foarte aproape sa semneze un contract. nu este insa adevarat cand se spune ca badea s-a intors din drum pentru bani. badea nu a mai semnat cu universitatea pentru ca in contractul sau exista o clauza de reziliere in valoare de 400 de mii de euro pe care la momentul respectiv adrian mititelu a refuzat sa o plateasca. acesta este motivul real pentru care badea a ramas pe loc. fac un apel catre cei care posteaza pe aceasta pagina sa nu mai dezimformeze suporterii si sa intre aici doar in cazul in care iubesc cu advarat echipa.
17 Septembrie 2009 la 19:38
Si eu imi cer scuze fata de Ionut Chirciu, pentru ca am ajuns la concluzia ca nu e el, din moment ce este jucatorul Daciei Mioveni.
17 Septembrie 2009 la 19:41
Nu inteleg de ce toate aceste discutii si opinii unele false altele adevarate.. problema este ca nici pana acum nu s-a rezolvat nimic in legatura cu situatia actuala a clubului. Nu inteleg ce se mai asteapta pentru a pune cineva piciorul in prag.. Sper ca meciul viitor cel cu Baia Mare sa reprezinte o rampa de lansare pentru atingerea obiectivului propus la inceputul sezonului…in caz contrar cu inca 2 sau 3 puncte pierdute vom fi la pamant si nu vad ce ne-ar mai putea scoate de acolo. Fac un apel la toti fotbalistii sau mai bine spus jucatorii de fotbal ai echipei FC ARGES sa joace cu sufletul pentru ca numai asa vor putea ajunge la prestatia echipei din turul Ligii 1 din campionatul trecut. Sper ca toate aceste piedici in calea performantei puse de unii sau de altii sa se sfarseasca cat mai curand. Altfel nu vom mai insemna nimic in acest fenomen numit fotbal. Salut si sunt alaturi de toti cei care vor binele acestei echipe. HAI FC ARGES !!! FORZA VIOLA !!! ALB VIOLET PENTRU TOTDEAUNA!!!
17 Septembrie 2009 la 20:32
ce ziceam eu ieri??? cititzi-mi comentariul anterior…oricine poate sa isi faca un email in kre sa se dea si traian basescu si sa zica orice pe site…se pare k “Ionut Chirciu” mi-a urmat “exemplul”….e grav k se fak astfel de acuzatzi…totat din afara clubului…fara a se cunoaste situatzia actuala a clubului…eu insa sunt fericit k am aflat k salariile sunt la zi … dar e totusi pacat k se platesc o data la 2 luni…ma rog…eu ink sper k se va face ceva cu acest club….sa il vanda…si sa aduca oameni capabili la club…dar ma rog…de parerea noastra nu se tzine cont…..HAI FC ARGES!!!
17 Septembrie 2009 la 22:43
sper sa se indrepte situatia la fc arges si sa vina cineva care iubeste argesul
18 Septembrie 2009 la 00:59
eu am fost azi la antrenament la fc arges si nu mi-a placut deloc ce am vazut acolo. antrenamentul a fost unul insipid, lipsit de orice notiune de tactica. s-a jucat magarusul si s-au exersat niste scheme cu incetinitorul din care nici jucatorii n-au inteles nimic.se dadeau 2-3 pase apoi se bubuia mingea in capul lui lacusta sau balasa.cica era atac contra aparare.n-am pomenit asa ceva.culmea e ca eu nu mai fusesem de o jumate de an la un antrenament, dar am vazut si atunci si acum exact acelasi tip de pregatire. cum o vrea badea sa promoveze cu asemenea atitudine nu-mi explic. ideea e ca el mereu gaseste scuze cand echipa pierde, dar l-ati auzit sa-si impute si lui o greseala cat de mica acolo? da vina pe cele mai ciudate chestiuni gen teren ingust, frustrarea jucatorilor, caldura excesiva, arbitrii rai(aici exista ceva adevar, e drept) etc. stiti ce faceau doman si kamara la antrenament cat isi exersa badea schemele cu o parte din lot? se jucau cu un caine lup pe care il alergau cu mingea, desi badea ii pusese sa joaca 5 contra 2 pe cei care nu le venea randul la scheme. antrenorii secunzi stateau ca handicapatii si se uitau, fara sa intervina.tot badea i-a vazut si a urlat la vedetele alea doua. oare ce autoritate mai au acesti oameni asupra jucatorilor de la fc arges? cum sa mai joace ei fotbal daca nu-si asculta antrenorii? sau e posibil ca ce spunea acel necunoscut mai sus sa fie adevarat si atunci badea ar cam trebui sa-si faca bagajele daca se dovedeste ca e sluga fidela a familiei penescu, iar fotbalistii sunt tratati ca niste sclavi.cea mai mare vina pentru lipsa asta de transparenta la club o poarta presa din pitesti. n-am vazut picior de ziarist la antrenamentul de azi, pai cum sa afle suporterii ce se intampla la fc arges daca nimeni nu scrie nimic? si noi trebuie sa ne ghidam dupa niste zvonuri preluate de colo si de dincolo? aia din top il intreaba niste idiotenii pe gafeorul de poenaru care e aparatorul cu cel mai prost plasament din echipa.maine o sa apara si lacusta probabil cu niste elucubratii si tot asa. dar despre dezastrul de la club cand veti scrie fratilor? ce presa faceti voi? doar Argesul mai incearca cat de cat sa informeze corect lumea.
18 Septembrie 2009 la 08:26
fratilor hai sa va dau o veste buna din informatiile mele cica ins curt timp cornel penescu urmeaza sa fie eliberat cica la urmatoarea infatisare va fi lasat liber sa vedem atunci cat de mult se va ocupa de fc arges cert este ca ins curt timp cornel o sa fie liber
18 Septembrie 2009 la 09:27
FCA- UL ,asta nu este o veste buna .Orice cerere de eliberare conditionata trebuie aprobata de magistratii unui tribunal,apoi de o curte de apel.
Poate sa-i dea drumul si azi!Si ce se rezolva? Penescu este persoana non grata in fotbal.Economic multi il asteapta ca sa-si recupereze datoriile.
18 Septembrie 2009 la 09:39
daca aceasta imformatie este reala si intr-adevar cornel penescu o sa fie eliberat la urmatoarea imfatisare care apropo din cate stiu eu are loc deabia in noiembrie din cauza problemelor sistemului de justitie din romania. eu sunt sigur ca situatia la club o sa se imbunatateasca si situatia financiara o sa fie mult mai sigura. eu insa nu cred ca penescu o sa iasa de acolo inainte de alegerile prezidentiale.
18 Septembrie 2009 la 09:43
cu penescu patron, fc arges nu va mai avea niciodata credibilitate in fotbalul romanesc si in ochii suporterilor din romania. plus ca el nu va mai avea voie sa calce pe stadioane. in atare conditii, cum sa mai asteptam noi sa fie eliberat infractorul asta? cand echipa are nevoie de cineva potent financiar si dornic de performanta? ati vazut ce retardat e ilie penescu ala ? cand l-au intrebat aia ce face fc arges? a zis ca face bine. pentru ca el nu stie sa lege 2 vorbe, nu stie nici sa mearga pe drum. daca era asa bun manager, nici nu s-ar fi simtit arestarea fratelui sau. dar el e varza de varza in orice domeniu. asa ca sa lase argesul cat mai repede altora mult mai priceputi si mai cinstiti.clar?
18 Septembrie 2009 la 11:48
eu tot aud de la apropiati ca exista un contract nerespectat intre actionarul majoritar si primarie.chiar un sportiv mi-a zis acest lucru.sper sa nu va informez gresit. probabil sunt mai multe chestii la mijloc care nu tin neaparat de fotbal ,ci de afaceri…se asteapta ceva..dar nu stiu ce.probabil eliberarea lui c.pen?!?!?!?!?!?!
18 Septembrie 2009 la 13:29
nu sunt bani la zi la fc arges ….sunt primele restante din urma si inca un salariu
sunt din interior si va spus sigur ca asa e
18 Septembrie 2009 la 14:42
Se tot vorbeste si scrie de contractul de vanzare a pachetului majoritar de actiuni a clubului FC Arges. Contractul nu este secret.Acesta trebuie rapid adus la cunostinta suporterilor/CONTRIBUABILOR pitesteni.
Sfat: In baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public(publicata in Monitorul Oficial nr. 663/23 octombrie 2001) orice persoana poate solicita primarului Pendiuc accesul la documentele de vanzare a clubului catre inculpatul Gheorghe Penescu.
La Art.1 din lege se spune “Accesul liber si neingradit al persoanei la orice informatii de interes public, definite astfel prin prezenta lege, constituie unul dintre principiile fundamentale ale relatiilor dintre persoane si autoritatile publice, in conformitate cu Constitutia Romaniei si cu documentele internationale ratificate de Parlamentul Romaniei”.
Sunt convins ca sunt clauze de anulare a contractului in anumite conditii.Dar daca nu sunt, atunci este o mare problema!
Concluzie- nu cred ca se reuseste ceva prin acte dure, necivilizate,ci numai metodic cu ajutorul legii .
18 Septembrie 2009 la 14:52
ATUNCI PRIMARIA CE DRACULUI ASTEAPTA? DOAR NU I-A DAT ECHIPA LUI PENESCU PRIN CONTRACT DE DONATIE.ASTA AR FI CEA MAI MARE MAGARIE DIN LUME. VREM SI NOI SA VEDEM IN PRESA CONTRACTUL DE VANZARE CUMPARARE DINTRE PRIMARIA PITESTI SI FIRMA PIC A LUI FC 2005 SA ARGES PITESTI. IA SA VEDEM DOMNILOR DIN PSD PE UNDE SCOATETI CAMASA. PREA VA DOARE IN CUR DE FC ARGES. SPER DIN TOATA INIMA SA AJUNGETI SI VOI PE LA DNA. DESI NU CRED CA AIA DE LA DNA AU ATATA SANGE IN COAIE SA-L ARESTEZE PE UNUL CA NICOLESCU DE EXEMPLU. DESI SUNT SIGUR CA SRI-UL ARE DESTULE CONVORBIRI TELEFONICE PRIN CARE SA-L INCRIMINEZE PE MARELE BARON LOCAL. VREM SA SE FACA DREPTATE. NU CEREM PUSCARIE PENTRU CINE NU MERITA. DAR CEI CARE AU GRESIT SA PLATEASCA CA LA CARTE. ALO, DNA-UL, SE AUDE ?
18 Septembrie 2009 la 15:49
din cate stiu eu, judecarea lui penescu are loc la sfarsitul lui septembrie, pe 29 chiar, va fi judecat si eliberat in prahova, de aceea s-a si mutat procesul acolo, poate va face ceva mai bun la fc arges, poate timpul asta kt a stat in parnaie il va face sa gandeasca mai mult
18 Septembrie 2009 la 16:56
in urma cu cateva minute am reusit sa obtin un punct de vedere oficial al dl tudor pendiuc in legatura cu fc arges. tudor pendiuc sustine ca primaria pitesti si consiliul local doresc sa prea echipa si chiar au cateva variante de investitori. acesta sustine ca a avut cateva intalniri cu ilie penescu si ca acesta si-a manifestat intentia de a ramane la fc arges.
pendiuc sustine ca saptamana viitoare o sa mai aiva o intalnire cu dl ilie penescu o discutie in care pendiuc spera sa clarifice situatia clubului fc arges.
pendiuc m-a asigurat ca autoritatile nu sunt impasibile la aceasta situatie si ca in scurt timp situatia o sa se clarifice.
de asemenea pendiuc a tinut sa precizeze ca pic este actionr majoritar si ca detine 51% din fc arges.
18 Septembrie 2009 la 17:11
da,e vorba de ziua de marti in care sper sa-i spunem adio lui penescu. sa o luam iar de la 0 (a nu stiu cata oara) …si sa vedem ce-o mai fi..macar sa fim curati .pt ca acum echipa asta e vazuta foarte prost..stiti si voi cum suntem luati peste picior peste tot unde ne ducem
18 Septembrie 2009 la 19:03
jucatorii au banii primiti..si prime si tot,iar penescu dupa alegeri va fii liber pentru ca o sa cada Nicolescu!
18 Septembrie 2009 la 20:31
arestarea lui penscu nu are nici o legatura cu nicolescu. arestarea lui cornel penscu are o stransa legatura cu TRAIAN BASESCU si cu PDL-UL. pt ca penscu sa fie din nou liber TRAIAN BASESCU trebuie sa piarda alegerile prezidentiale.
18 Septembrie 2009 la 21:15
fc arges intalneste maine de la ora 11:00 pe stadionul nicolae dobrin pe fc baia mare. cu aceasta ocazie in trivale revine un jucator care a facut istorie in trivale. este vorba despre danut somcherechi. de asemenea la baia mare mai evolueaza un fost jucator alb-violet este vorba de daniel rednic.
partida fc arges fc baia mare este in direct pe arges tv incepand cu ora 11:00.
19 Septembrie 2009 la 01:14
veniti in numar mare sa continuam razboiul cu clanul interlopilor. sper sa se trezeasca si cei din pitesti in ceasul al 12-lea. pacat de echipa asta ca si-au batut niste incompetenti joc de ea. sper ca si badea sa se trezeasca si sa ne lase cu expiratii lui. ni s=a luat sa-i tot aducem aminte sa-i uite pe lacusta si poenaru in afara lotului. o fi chiar asa tampit de nu intelege? daca tot pierdem hai sa o facem cu tineri, macar o aparea unul mai rasarit, nu poti sa stii.
19 Septembrie 2009 la 03:40
echipa a 2a e pe primu loc bate meci de meci ….chiar nu vede nimeni ?
domnule Badea echipa a 2a na primit gol de 5 meciuri au maxim de puncte …chiar nu vrei sa vezi k acolo sunt fotbalisti tineri si f buni?
lasane cu lacusta, m stan, poenaru, vali stan ,dita beuran speranta din sange si alti….
19 Septembrie 2009 la 08:53
jaru…te contrazic…dar mircea stan…inka da randament…si joaca chiar foarte bine … mai bine dekat juma de echipa…de ceilaltzi…itzi dau dreptate,pt ca stau in teren degeaba si sincer,cand vad ca intra vali stan in teren,imi pun mainile in cap si ma intreb ce greseala va mai face.
19 Septembrie 2009 la 10:59
jaru si eu tin sa te contrazic m stan joaca peste nota normala a echipei alaturi de tames in rest cu ceilalti ai perfecta dreptate
21 Septembrie 2009 la 10:16
sunt apolitic,dar nu uitati k psd-ul a adus raul in acest judet.nus ce legatura are basescu cu ce a facut spagarul.dak era asa cred k sareau psdistii sa il apere.parerea mea
21 Septembrie 2009 la 14:56
am inteles ca maine se va tine in cel mai mare secret o prima licitatie in legatura cu vanzarea echipei fc arges. va rog pe toti care puteti afla informatii de la cunostinte si prieteni informati-ne si pe noi ceilalti. sper sa scapam de puscariasul ala ordinar. sa vina cineva sa faca ordine si sa schimbe din temelii clubul asta. inclusiv antrenorul si majoritatea jucatorilor. cum zicea si un sporter mai sus. badea e un antrenor conservator pana in maduva oaselor.nu acorda deloc sanse celorlalti fotbalisti decat daca are suspendati sau accidentati. pacat.
21 Septembrie 2009 la 15:54
Inainte de toate as vrea sa va salut pe toti cei care posteaza pe aceasta pagina in mod constant. Am observat ca interventia mea anterioara a starnit multe contradictii si multa curiozitate am revenit la cateva intrebari care mi-au fost adresate.Sa o luam pe rand
As vrea sa-i raspund domnului Marian_Vulturul:Eu si fratele meu am incercat aducerea unui om de fotbal si avem in continuare acest lucru in vizor.Putina lume stie ca inainte de retrogradarea echipei Fc Arges eu si fratele meu am incercat sa-l aducem presedinte pe dl. Gheorghe Constantin acesta refuzand motivand faptul ca are o munca de dus la bun sfarsit la CCA.As mai vrea sa precizez ca eu si fratele meu am incercat aducerea dlui Constantin Zota, acesta refuzand pe motiv ca a apucat sa-si dea cuvantul celor de la Farul Constanta si a preferat sa mearga la Farul Constanta.Il asigur pe Marian_Vulturul ca eu si fratele meu avem in continuare acest lucru in vizor si in continuare vom aduce un om de fotbal in club.Domnului Catalin Tudose ca poate nu toate lucrurile la club merg bine dar asta nu inseamna ca totul e din vina mea si a fratelui mei.Negocierile cu dl.Dolofan au avut un singul scop si acela de a vedea daca interesul oamenilor de afaceri din Arges pt Fc. Arges este real.Tin sa precizez inca odata ca eu si fratele meu nu dorim instrainarea acestei echipe si ca avem o promisiune solemna facuta maestrului Nicolae Dobrin pe care nu o putem incalca deoarce legatura noastra cu familia Dobrin este una foarte stransa putina lume stie ca eu si fratele meu ii oferim dnei Gica Dobrin o pensie lunara a carei valoare nu are rost s-o dezvaluim aici.De asemenea tin sa precizez ca PIC a ajutat foarte mult sportul sponsorizand FRT si Nationala Romaniei de Fotbal la turneul din America.Spun aceste lucruri pentru a arata faptul ca familia Penescu si lantul de magazine PIC iubeste sportul.In incheiere vreau sa va spun ca obiectivul echipei Fc Arges nu a fost si nu este nicio secunda periclitat si veti vedea ca la vara vom sarbatori promovarea.Va cer doar putina rabdare si sprijinul total pentru baieti si antrenori.As vrea sa spun ca raspunsul meu la intrebarile adresate de Catalin Tudose si Marian_Vulturul au venit cu intarziere deoarece timpul meu liber este limitat si nu am timp sa postez zilnic pe aceasta pagina.Va multumesc pentru intelegere
Cu stima si etern respect Ilie Penescu
21 Septembrie 2009 la 16:40
Hei,omule,daca dta esti cu adevarat cel care te semnezi,nu cred ca era cazul sa te dai mare cu pensia lunara care i-o acorzi dnei Gica Dobrin;cred ca mai bine era sa nu fi fost implicati in scandalul asta care a afectat FC Arges,in cea mai mare masura;pe dumneavoastra,mai putin;cred ca ati facut multe greseli de neiertat de catre suporterii alb-violeti,intrebarea mea este de ce tot faceti declaratii de dragoste,cand nimeni nu va mai crede?cea mai mare jignire pt mine ca pitestean,a fost,cand jumate de buletin,pe numele lui Tanase,s-a pozat cu fularul Stelei in fata pozei marelui si unicului Dobrin;cred ca e mai bine sa va retrageti,de buna voie,deja nervii pitestenilor sunt intinsi la maxim;ce ne mai cereti,acum?rabdare?
este exact ca in Caragiale:”Aveti putintica rabdare,stimabile!”
Apropo,de unde ati invatat gramatica asta de balta!vorba aia”ma iubeste femeile si e moarte dupa mine!
obiectiv?care obiectiv?promovarea? cam greu!
O echipa fara niciun orizont,asta este FC Arges,acum!
Am niste indoieli cu privire la adevarata persoana care se ascunde sub acest nume!Dovada,nu prea v-a pasat de echipa,de cate ori erati solicitat sa veniti la club!
Fara niciun fel de stima,dar cu regrete eterne
Cristian Stancu
21 Septembrie 2009 la 17:10
prietene, daca tu esti ilie penescu, eu sunt einstein reincarnat. dar hai sa zicem, ca prin absurd, esti chiar el. cum poti mah sa ne minti ca se face ceva la fc arges? cand jucatorii zbiara de foame si joaca lesinati in teren? ce trasnferuri de fotbalisti ai facut tu in aceasta vara, ca sa ai pretentia acum sa ne minti pe noi ca la vara ne vom bucura de promovare? cu cine fratioare, cu lacusta sau poenaru? cu badea antrenor? ce viitori are fc arges prietene cu asemenea gloabe? astia ies la pensie si noi ne ducem in liga 2 la loc. o sa fim navetisti an de an!! si cu voi patroni, fc arges nu va fi decat o echipa hulita, toti ne vor gratula cu apelativele de blatisti, hoti sau puscariasi.
vindeti domnilor echipa, nu va mai agatzati de ea ca de un colac de salvare. altfel exista riscul ca primaria sa va dea in cap cu echipa si sa-si faca alta formatie, sa cumpere un loc in b si voi sa jucati prin cine stie ce coclauri. lasati echipa argesenilor, asa cum e normal. voi n-ati bagat niciun leu in fc arges. toate gloabele astea de acum sunt venite la fc arges libere de contract sau de la noi din club. rusine sa va fie ca miniti lumea in asemenea hal. noroc ca nu e nimeni asa fraier sa va si creada. asa ca VINDETI ECHIPA MAI REPEDE!!!
21 Septembrie 2009 la 18:02
Nu e Ilie Penescu, comentariul de mai sus e scris de pe calculatorul lui rattlesnake.
21 Septembrie 2009 la 18:35
cristian stanescu pana mai ieri la arges tv erai de partea penestilor si ii lingeai in cur. ne tot spuneai cand intram in direct si il criticam pe cornel penescu sa-l lasam ca stie el ce face. intrai acolo si cadeai in derizoriu facand vresuri penibile pentru familia penescu.
cand penescu a fost arestat ai mers si ai facut poezie dedicata lui si pentru eliberarea lui. asa ca si tu ai o vina pt situatia echipei pt ca nu ai spus niciodata lucrurilor pe nume. ai fost un lingau care a avut mereu de castigat prin aparitiile la arges tv. ba mai mult am vazut o interventie a ta la un post central de televiziune in care ne sustineai sus si tare ca esti alaturi de penescu si ca e bine ca a ramas in conditiile actuale de criza asa ca ba stanescule hotaraste-te dracu odata ori il lingi in cur pe penscu ori nu ori esti cu el ori cu noi. cand erai invitat la stoica in emisiune nu ai zis nicodata nimic de rau despre penescu si toti care erau contra lui pe vremea aia intrau in colimatorul tau. esti o mizerie pt ca ai doua fete cand aveai de castigat de la penesti erai instare sa le cazi in genunchi acum ca s-a inchis rubinetul ai schimbat discursul sa iti fie rusine. esti un mare pervers si un nesimtit. nu crezi ca e cam tarziu sa faci pe lupul moralist daca aveai onoare spuneai si la stoica in emisiune ca penescu distruge pe fc arges acum este tarziu lingaule.
21 Septembrie 2009 la 18:55
mariane..vezi ca e cristi stancu, nu stanescu. ai confundat:)
21 Septembrie 2009 la 19:01
da e adevarat am facut o confuzie. imi cer scuze. lucrurile de mai sus despre rex raman insa valaile. am dovezi certe pt ce am scris mai sus despre rex.
21 Septembrie 2009 la 20:36
Va asigur ca maine,ora 11.00 voi da ordin ca Penescu sa fie eliberat! Va garantez ca toate actele sunt semnate,actele de gratiere,si de maine,Cornel Penescu va fi liber
21 Septembrie 2009 la 20:51
Marti 22.09.09 ora 09:00 este sedinta la Primarie in care se va discuta viitorul clubului,asa ca veniti cat mai multi pt ca este o sansa mare unde ne putem face auziti.
21 Septembrie 2009 la 20:54
cine este de fapt acest personaj care pertinde ca este ilie penscu. daca nu este ilie penscu atunci de unde are el imformatiile respective.
21 Septembrie 2009 la 22:31
As avea destule de spus legat de ceea ce spune utilizatorul care semneaza “Ilie Penescu”. Dar, de vreme ce nu se stie daca e intr-adevar Ilie Penescu, ma abtin de la alte comentarii.
21 Septembrie 2009 la 22:47
asta inseamna knd te dai cineva cine nu esti…asta am fakut si eu in comentariul trecut in kre ma dadeam traian basescu… doar k nu aveam ce face…si dak rattle..s-a dat drept penescu….sa ii fie rusine…pt k nu avem nevoie d astfel d bataie de jok…atat am avut sa zik….cu stima si respect Traian Basescu…aa…pardon…cu stima si respect Cristian Rizea a.k.a Dr.Wizzkid
21 Septembrie 2009 la 23:21
nu va mai puneti problema asta nici macar ca gluma. ilie penescu nu stie sa aprinda un calculator si sunt destul de sigur ca nu a auzit in viata lui de violafans. oricum, sunt 100% convins ca si daca ar stii, nu i-ar pasa suficient de mult de suporterii Argesului incat sa incerce sa le ofere niste asigurari, chiar si printr-un comentariu pe site
22 Septembrie 2009 la 00:25
sarpe cu clopotzei, esti fan ilie penescu de postezi tampenii pe site? putem fi si noi seriosi macar acum si sa nu ne mai furam singuri caciula? hai sa ne unim si sa gasim solutii si idei pe care sa le inaintam autoritatilor locale. sa lasam caterinca ieftina. altfel vom avea soarta multor echipe de traditie care s-au desfiintat. ar fi cea mai mare rusine posibila!!!
22 Septembrie 2009 la 12:28
Am discutat azi dimineata cu primarul,si la ora 17:00 va fi sedinta Consiliului de Administratie FCArges si se vor discuta probleme de la club,nu e licitatie.Deci veniti cat mai multi.
22 Septembrie 2009 la 21:03
Ce stiti de sedinta?
22 Septembrie 2009 la 22:45
Sedinta sa tinut in final la PIC,in jurul orelor 18:00 au venit ilie penescu,viceprimarul ionica si inca vreo 2 membri din consiliu de administratie,dar nu cred ca sa stabilit nimic.au stat 10 minute si au plecat.Deci foarte probabil sedinta se va face din nou maine tot la 17:00 la PIC.Asa ca mai bine decat sa stati sa va certati despre badea sau alte prostii,veniti acolo cat mai multi sa protestam si vorbim cu ei sa incercam sa rezolvam ceva(ca doar nu or sa intre ei pe site sa vada parerile noastre.(azi am fost in jur de 10 pers..doar lor le pasa de situatia asta ? voua nu? nu credeti ca ne baga in seama mai repede daca suntem mai multi?..asa aia ce zic..lasa ma ca astia sunt 10 nebuni..restu de ce nu zic nimic? asa ca HADETI SA LUAM ATITUDINE PRIN FAPTE DACA VA PASA DE CLUBUL ASTA!
23 Septembrie 2009 la 16:01
Nu se mai tine alta sedinta.Probleme clubului le-au ,,rezolvat ” ieri in alea 10 minute..deci nu mai veniti la pic…o sa revin cu detalii